HuaFuckachina - Reisverslag uit Huacachina, Peru van Eefje Kort - WaarBenJij.nu HuaFuckachina - Reisverslag uit Huacachina, Peru van Eefje Kort - WaarBenJij.nu

HuaFuckachina

Blijf op de hoogte en volg Eefje

24 Februari 2017 | Peru, Huacachina

Maandag om 5u afscheid genomen van Laura en vertrokken richting Fort Lauderdale. Het was daar 28 graden en ik ben met de bus heerlijk wat uurtjes op t strand daar gaan zitten.
Vervolgens de vlucht naar Lima...tjah, 85% van de 6,5u was dus Turbulentie. Dit varieerde van Dames paard, Heren paard, Boerenknol EN gat in de weg. Moet zeggen niet mijn beste vlucht.
En dan Lima...ontzettend warm en chaotisch, overal getoeter en rijden is niet voor pussy's.
In mijn hostel aangekomen en maar meteen gaan slapen want was gesloopt. Volgende ochtend een goed desayuno genuttigd en de taxi stond hierna al netjes klaar. Het busstation was erg chaotisch maar prima geregeld en toen stapte ik in de Cruz del sur bus. Bijzonder hoe luxe ze een bus kunnen maken. 4,5u later kwam ik aan in Ica, met iemand de taxi gedeeld en aangekomen in paradijs genaamd Banana adventures. Meteen een tour gedaan: Buggy riding and sandboarding. Top tour!
De volgende ochtend maar meteen een nacht bijgeboekt zodat ik een extra dagje kon chillen. Lekker aan t zwembad gelegen, wijntourtje gedaan (smerige wijn kan ik je vertellen)en savonds behoorlijk wat pisco Sour gedronken.
Vandaag een heerlijk lui dagje en zo om 21u stap ik de nachtbus in om in 12u naar Arequipa te gaan. Natuurlijk weer Cruz del sur.



  • 27 Februari 2017 - 22:21

    Marianne:

    Zo te lezen gaat het lekker met je. Was je niet bang tijdens de vlucht? Goede voortzetting meis. Ik zie uit naar je volgende verslag. Warme groet. X

  • 28 Februari 2017 - 14:33

    El:

    Klinkt goed Eef (behalve de vlucht) en tuurlijk weer de nodige alcoholische versnaperingen...

  • 28 Februari 2017 - 14:42

    Boukje:

    Wij hebben ook in banana's gezeten :) top!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Huacachina

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 April 2017

Laatste week...met laura in Cuba

22 April 2017

Adventure week in San Gil

16 April 2017

Tayrona park and paradise

09 April 2017

Minca en meer

05 April 2017

Caribisch Cartagena
Eefje

Actief sinds 12 Feb. 2017
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 89170

Voorgaande reizen:

12 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: